علي عسگر: محال است استقلالي شوم!
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس خانه اول و آخر من است و به این هواداران عشق می‌ورزم. پرسپوليس را به آسانی به دست نیاورده‌ام که به آسانی از دست بدهم. ايسنا: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس خانه اول و آخر من است و به این هواداران عشق می‌ورزم. پرسپوليس را به آسانی به دست نیاورده‌ام که به آسانی از دست بدهم. حمید علی عسگر در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته اتفاقاتی افتاد و نقل قول‌هایی از قول من منتشر شد که موضوع را حادتر کرد. امروز وقتی شنیدم چنین مشکلی به وجود آمده و تصمیماتی در خصوص من گرفته شده، که خیلی از هواداران بر اساس اطلاعات منتشر شده تصور می کنند من به دنبال پیوستن به تیم رقیب هستم، وقتی این خبر به گوش من رسید، خیلی ناراحت شدم.   وي افزود: هواداران من را می شناسند و می دانند که در این باشگاه پرطرفدار رشد و پیشرفت کردم. از ۱۷ سالگی در این تیم بودم و جوانان‌ترین بازیکن داربی هم محسوب می شدم. بازی کردن در پرسپولیس آرزوی من بود، به این تیم عشق می­‌ورزم و نمی‌خواهم آن را به آسانی از دست بدهم.   وی در ادامه، افزود: امروز عصر هم نزد آقای رویانیان رفتم و با ایشان به طور مفصل صحبت کردم. ایشان نارحت بودند و من همه چیز را به ایشان توضیح دادم. تا حدودی سوء تفاهمات برطرف شد. با این وجود من تابع تصمیم مدیریت باشگاه و سرمربی هستم. بعد از صحبت با آقای رویانیان، جلسه ای هم با آقای شیرینی داشتم و یکسری مسایل پیش آمده بود و وقتی با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم تا حدود بسیار زیادی برطرف شد. روز شنبه به تمرین می‌روم و با آقای مانوئل هم صحبت می‌کنم. روز یکشنبه نیز در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده که مطمئنم با نگاه خاص آقای رویانیان به بازیکنان مشکلی برای من به وجود نخواهد آمد. ایشان زحمات زیادی کشیده اند و نیت همه بازیکنان پرسپولیس این است که کاری کنیم تا باعث سربلندی پرسپولیس عزیز و هواداران خودمان شویم.   علی عسگر در پایان، گفت: من دیروز هم در مصاحبه‌ای گفته بودم محال است به تیم استقلال فکر کنم. با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس زندگی می‌کنم و این تیم خانه اول و آخر من خواهد بود، مگر اینکه قرار باشد به تیم خارجی بروم. ان شا الله این سوءتفاهمات برطرف می شود از هواداران هم تقاضا می‌کنم به شایعات توجه نکنند و به تیم‌هایی که خواهان من هستند از همین جا می گویم که پیراهن پرسپولیس را به هیچ عنوان از دست نخواهم داد. از آقای رویانیان هم تقاضا می کنم با توجه به رفع سوء تفاهمات بستر لازم برای حضور در تمرینات را فراهم کنند تا بتوانم به تیم کمک کنم.


:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبالی , اخبار مهم , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» احتمال بازگشت کاکا به ميلان
» برگزاري همزمان بازي اين هفته يووه و ميلان
» ظهارنظر جالب آتیلا حجازی در مورد دنیزلی
» خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !
» گالياني: زلاتان به رئال نمي‌رود
» مشخص شدن مشکل کریمی با تیم رویایی فصل بعد پرسپولیس
» اوج هماهنگی در تمرینات پرسپولیس! + عکس
» مسي گران‌ترين مهاجم کنوني جهان
» پرسپوليس مدارک تباني را ارسال مي‌کند
» ممنوعيت حضور دروازه‌بان خارجي کارايي نداشت
» نهصدمين بازي آرسنال تحت هدايت ونگر
» 70 درصد بازیکنان پرسپولیس درحد این تیم نیستند
» باند 10نفره در پرسپولیس کم کاری میکنند
» تفاوت رفتار در فوتبال ايران و اروپا
» علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
» رويانيان: با هيچ بازيکني مذاکره نکردم
» روبينيو: در ميلان خوشحالم
» دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
» ونگر:جذب پودولسکي به فن پرسي کمک ميکند
» بهترین گل تاریخ لیگ برتر +عکس
» فرزین از قیمت بنزین میگوید
» رویانیان افشاگری کرد
» تیم فصل آینده امیر عابدزاده مشخص شد
» شاگرد مکتب حجازی ، با امیر کنار می آید؟
» فهرست نهايي تيم فوتبال تراکتورسازي
» پرسپوليس 91؛ كهكشان در ميدان، ظلمات در نيمكت
» ترافيك در خط حمله پرسپوليس| نارضايتي مهاجمان از تمديد قرارداد زايد
» ماجرای ۴ بلیت باطل‌شده مجتبی جباری
» بزرگترین چالش پیش روی پرسپولیس
» برنامه 90، دو هفته بدون فردوسي پور!
» اندر احوالات ادبیات فتح الله زاده
» رویانیان: حتی اگر کسر امتیاز هم بکنند در ماه رمضان بازی نخواهیم کرد ؛ اگر می خواستم خلعتبری را هم می
» مایلی کهن در پرونده دایی محکوم شناخته شد
» فهرست کامل بازيکنان داماش گيلان اعلام شد
» 5 اتفاق جالب در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم
» شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری | غلامی بازی اول را از دست داد
» حواشی تمرین استقلال؛ استقبال سرد بازیکنان از جباری
» اگر جرأت دارید از این پل رد شوید! / عکس
» نقل و انتقالات کامل ۱۸ تیم لیگ برتر+جدول
» صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم به‌توافق‌نرسیدند /پخش به صورت زیرنویس!
» شرکت دروازه بان برزيلي پرسپوليس درتمرين امروز
» استقلالی ها بخوانند/حرف دل ژنرال طی نامه ای به هواداران!
» المیک لندن رسما افتتاح شد
» نوبت به امیر رسید!
» به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!
» حاشيه هايى از اولين حضور ناجى داماش!
» شماره 22 برای« کاکا» خالی ماند؟
»
» اولین عکس العمل رویانیان به انتقادات بی پایه پروین به مانوئل
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: